maroaccutan

Alla inlägg under juni 2016

Av Anonym - 16 juni 2016 00:21

     


Hej hopp!
Jag slutade ta min medicin den 3:e Juni. Det har alltså gått13 dagar sedan sista tabletterna.
Jag är ärligt talat LIVRÄDD över att få tillbaks min akne. Det skulle vara så himla himla fruktansvärt! Än så länge har jag haft EN finne, och den kom igår. Den sitter på min överläpp och gör sådär hemskt ont. Annars har det varit bra. Jag har fortfarande massa örr och grejer men jag antar att de kommer sitta kvar där resten av livet. Jag ber bara till vad som än finns att be till att jag aldrig behöver få tillbaka min hemska akne igen. Skulle jag få en finne på exempelvis kinden nu skulle jag inte tveka en sekund på att ringa hud-avdelningen och inte en sekund på att påbörja en ny kur. För aknen ska hålla sig borta!!

Övrigt:
Läpparna fortfarande torra
Kroppen torr
Kan fortfarande gå flera dagar utan att tvätta håret
Fortfarande ont i kroppen som jag hoppas beror på medicinen och försvinner


Hur nervös jag än är över att få tillbaka aknen så är det så otroligt skönt att vara fri från medicinen!

Hoppas ni har det bra. Puss

Presentation

Det här är en blogg om läkemedlet Isotretinoin, som behandlar akne. En medicin som skrämmer många med dess olika biverkningar och jag kommer beskriva hur jag upplever den.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards