maroaccutan

Alla inlägg den 13 februari 2018

Av Anonym - 13 februari 2018 10:35

Heej! 
Jag tänkte bara meddela att jag en vecka in på kuren tycks få min uppblossning. 
Fast jag vet inte säkert, för det är ju så här min hud är annars också. Det kan vara bra en vecka och jätteilla nästa. Har fått en finne som verkligen är svullen och gör jätteont. Och lite småfinnar.  Dessutom märkte jag igår när jag vaknade att jag inte behövde tvätta håret - vilket är en av de positiva biverkningarna! Torr hårbotten = kan gå längre tid utan att tvätta håret. Det är SÅ skönt! Annars behöver jag tvätta håret varje dag, jag har väl förstört det i tonåren och det håller i sig fortfarande att behöva tvätta det varje dag. Men inte under kuren! Hurra! Jag ser fram emot lite längre fram under våren då jag kommer kunna gå ut ur hemmet osminkad och utan att behöva tvätta håret innan jag går ut. 

I övrigt är jag väldigt trött och omotiverad. Jag vill bara ligga i sängen och äta godis. Jag vill inte göra någonting annat. Jag hoppas att det vänder snart!
Så idag ska jag plugga i sängen, se film och kanske köpa en semla.. haha. 
Nästa vecka, eller efter i morgon, MÅSTE jag försöka ta tag i min vikt!  

Ha det bra Puss!


     



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards