maroaccutan

Alla inlägg den 1 april 2016

Av Anonym - 1 april 2016 23:29

 

Hej! Härligt att det är 1:a April. Nu känns det som att våren är här på riktigt och att sommaren inte är så djävulskt långt borta. Idag har jag ätit lunch på uteservering med ett gäng tjejer i solen och det var helt underbart. Kändes skönt att komma tillbaka till skolan och träffa alla igen och det känns som att tentan gick bättre än jag trodde trots att jag pluggat så dåligt.


En stund under eftermiddagen kändes det som om världen var på väg att gå under igen. Små, små saker blir så himla stora just nu. Jag är otroligt känslig. Jag kan inte hjälpa att undra om deppigheten hänger ihop med medicinen eftersom det står med på biverkningarna. Under kvällen har det känts hyfsat iallafall.


Mitt ansikte känns bättre. Nu har jag återigen bara massa små sår och röda fläckar. De flagnar och jag kan verkligen inte låta bli att riva bort det torra, vill att mitt ansikte ska vara "jämnt" och lent. Det är antingen torkade skorpor eller röda fläckar.. pest eller kolera. Jag antar att jag kommer förstöra mitt ansikte under den här perioden med medicinen.

Annars har jag inget nytt att rapportera om, Ont här och där osv.

God natt och trevlig helg!

Ovido - Quiz & Flashcards