maroaccutan

Alla inlägg den 28 april 2016

Av Anonym - 28 april 2016 00:31

Alltså jag måste bara.. igen.
Det är SÅ kul att titta tillnbaka på mina första blogginlägg. Det syns lite suddigt på första bilden men det ser ju i ärlighetens namn FÖR JÄVLIGT ut, och då var det inte ens illa. Kommer ihåg att jag var mycket värre innan jag tog före-bilderna. Bilderna är 1. Före 2. under tiden 3. nu.
Jag är så innerligt tacksam för den här medicinen!

 

 

 

Av Anonym - 28 april 2016 00:14

s    

Dagens face. Min mobil har gått sönder så den funkar.. KNAPPT. Så är lite svårt med bilder och så, får se hur länge den orkar hålla igång :)

Jag lovade ju er att uppdatera om hur det gick med blutsaften. Har snart druckit en hel flaska. Jag är fortfarande VÄLDIGT trött. Men! Jag har inte känt mig yr eller andfådd på ett tag, så jag tror den hjälper. Tröttheten kanske beror på någonting annat.


Det var typ det jag hade att säga idag. Inga förändringar, inga nya finnar, allt är bra! :)

Hoppas det går bra för er med!

Ovido - Quiz & Flashcards