maroaccutan

Direktlänk till inlägg 6 april 2016

isotretinoin - dag 66 - GLAD

Av Anonym - 6 april 2016 00:21

 

Heeej!
Titta!Titta så bra det ser ut nu! Hoppas det håller i sig!
Dessa bilder är tagna på både min högra och vänstra kind. Det ser inte EXAKT lika bra ut i verkligheten som bilderna tagna i detta ljus, ska ta bättre bilder i morgon i badrumsbelysning, men jag var bara tvungen att lägga upp dessa idag. Ingen "aktiv" finne, bara märken. SÅ himla glad.

Träningen går bra också och jag har inte lika ont i kroppen längre! Hallelulja.

Jag undrar så mycket om det har med att jag fick olika mediciner att göra eller om det bara är slumpen.

Ett kort inlägg, nu säger jag god natt! Puss

 
 
Matilda

Matilda

8 april 2016 14:19

Åh, grattis :) Vilket fantastiskt fint resultat du fått! Hoppas du kan fortsätta med denna medicinen, så du inte får den andra nästa gång. Känns skumt att det skulle skilja, men det kan vara så att det är samma verksamma substans i bägge medicinerna, men att utfyllnadssubstanserna inte är detsamma.

Och nu till en fråga: Jag har funderingar på att skriva ett blogginlägg där jag tipsar om andra bloggar jag läser, som skriver om Isotretinoin/Roacutan. Därför undrar jag om det känns okej för dig att jag länker till din blogg? Jag tycker verkligen att den är värd att läsa, då du både uppdaterar ofta, med bilder och allt, delar med dig av både med och motgångar och att du skriver i realtid. Det finns så många bloggare som dessvärre redan avslutit sina kurer. Så hojta till om det känns okej? Likaså om du inte vill att jag länkar, vilket givetvis är helt okej det också :)

Ha en fantastisk helg nu :)

http://www.kampenmotfinnarna.blogg.se

Anonym

11 april 2016 19:25

Tack så jättemycket! :)
Du får absolut tipsa om min blogg, jätteglad att du tycker den är bra :)
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anonym - 25 februari 2018 21:11

  https://www.google.se/search?q=alkohol&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjktO3_8cHZAhUKWCwKHbHHDasQ_AUICigB&biw=1536&bih=710#imgrc=8siEb6FmeOauJM:    Jag kom på att det förra inlägget kanske kom lite appropå ingenting?Jag vet inte ens om...

Av Anonym - 25 februari 2018 19:50

    Igår hade jag första utekvällen sedan jag började äta medicinen. Drack ett glas alkoholfritt vin när vi var ute och åt, nocco på förfesten och festade med loka på krogen. Jag brukar hellre stanna hemma än att gå ut nykter, men just nu undrar...

Av Anonym - 21 februari 2018 10:17

          Heej! Dessa bilder tog jag i måndags när det hade gått exakt 2 veckor av kuren. Även om det inte ser så fint ut så är huden SÅ mycket bättre! Det som syns på bilderna är "bara" de röda märkena som blir kvar efter aknen och jag bruka...

Av Anonym - 16 februari 2018 22:36

Hej igen! Hoppas ni har en bra fredag. I onsdags hade huden verkligen blossat upp - dag 9. (Bilder på detta längre ned) Jag var ledsen hela dagen och funderade verkligen på att ställa in min alla hjärtans dag dejt med min bästa kompis,men gick dit än...

Av Anonym - 13 februari 2018 10:35

Heej! Jag tänkte bara meddela att jag en vecka in på kuren tycks få min uppblossning. Fast jag vet inte säkert, för det är ju så här min hud är annars också. Det kan vara bra en vecka och jätteilla nästa. Har fått en finne som verkligen är svullen oc...

Ovido - Quiz & Flashcards