maroaccutan

Alla inlägg den 11 mars 2016

PS

Av Anonym - 11 mars 2016 23:41

Blir så glad och ledsen när jag ser bilden jag la ut igår på hur jag såg ut innan kuren. Jätte glad för att jag ser att det faktiskt inte är lika illa som det var innan jag började ta medicinen. Ledsen blir jag för jag tycker syn om mig själv för att jag sett ut sådär. Stackars mig. Jag är sån, jag tycker ofta synd om mig själv i efterhand haha.

Av Anonym - 11 mars 2016 23:22

 

Jaha, nehe. Ingen förbättring från igår. Inga finnar som kommer fort och går bort fort längre. De stannar kvar. Det låter grymt löjligt men jag är stolt över mig själv för att jag lyckats låta bli att massakera hela ansiktet den här gången. Nu låter jag de nya finnarna vara så att det inte bildas sår och fula ärr.

Det syns på framför allt högra bilden att jag är smått rödlätt i ansiktet hela tiden. 

I morse lossnade ganska mycket hud från ansiktet när jag tvättade det och det syndes när jag sminkade mig att se var som flagor i huden. Men när jag sminkat mig känns det ganska bra, förutom finnarna som sticker ut. 

Men när jag går på toaletten i skolan runt lunch får jag alltid en chock när jag ser mig i spegeln. Jag förstår inte hur det kan vara så annorlunda I skolan mot hemma. Det kanske är toftare luft eller så? Eller så bryr jag mig inte lika mycket hemma. Iallafall var min näsa jätteröd - det är alltid den som är värst, det flagnade runt minne och på hakan, mina mungipor såg ut som om det satt matrester eller något där för de är så torra och vita och ögonen är röda. Känner mig inte direkt som världens finaste i skolan.


MEN. Hör på det här. Jag känner mig glad ändå. Lycklig att jag ser ut som jag gör. När jag läser andra bloggar som jag gör typ varje kväll ser jag hur mycket värre det skulle kunna ha varit. När jag ser deras bilder tycker jag att jag är fin. En del är såklart finare än mig, men det finns så många stackare som fått otroliga uppblossningar och därav hela ansiktet fullt med röda sår. Är det här det vörsta som blir så är jag nöjd. Men jag ropar inte hej än! Det har jag lärt mig. Det kan lika gärna vara 1000 nya finnar i mitt ansikte i morgon när jag vaknar. När jag är ett år efter avslutad kul utan finnar kommer jag ropa hej. innan dess njuter jag bara av de bra dagarna jag har.


Det här handlar INTE om medicinen, jag vet Inte om ni ser det men jag gör det, jag ser hur jag pendlar i vikt från upp till ner till upp igen bara på dessa bilder. Nu är jag på väg uppåt igen. Har väldigt svårt att sluta äta onyttigt och har Varit dålig med träningen ett tag. MÅSTE ta tag i det, sommaren är ju snart här!

Ovido - Quiz & Flashcards