maroaccutan

Alla inlägg den 18 mars 2016

Av Anonym - 18 mars 2016 23:52

 

Hej! Jag ber om ursäkt för de hemska bilderna, tycker det ser ut som skräckfilmsbilder längst ned. Jag har också insett att jag har väldigt sned mun haha.
Jag lägger för första gången upp 2 bilder med filter - de två längst ned. Detta är för att jag ville framhäva lite mer hur det verkligen ser ut.


Bilderna längst upp är på samma kind, min högra, den värsta. Idag har jag fått två nya finnar och de andra märkena ser värre ut än vanligt. I spegeln ser jag hemsk ut men på bilderna där uppe ser jag okej ut jämfört med i spegeln. Jag har tagit bilderna i två olika ljus för att få det att synas men det ser som sagt värre ut. SUCK säger jag. Jag är otålig, haha. Känns som jag kommer få dras med den här medicinen ett tag framöver. Kanske ska sluta tro att jag får sluta efter 6 månader.


Bild 1 längst ner: Så här kan det se ut en dag när jag är extra torr i ansiktet, precis som jag är idag. Jag har inte tvättat av mig sminket på bilden men det syns att jag är torr och att hud skavts bort eftersom det är så rött.


Bild 2 längst ned: Så ser mina läppar ut för tillfället. Bara massa stora flagor över hela läpparna. Jag kan inte låta bli dem, precis som med allt annat vill jag pilla bort flagorna så att det ska bli "slätt" igen, vilket resulterar i att det blir väldigt rött och svider.


Idag har jag hållt igång hela dagen. Jag har sprungit upp och ned till källaren och tvättat och jag har rensat alla skåp och lådor här hemma och bärt ut tunga sopsäckar till soprummet. Det slet hårt på kroppen, fick ganska ont. Efter det har jag umgåtts med en kompis hela kvällen men runt 22 tog jag helt tvär-slut. Det kändes som både hjärnan och kroppen la av. Som sagt har jag känt mig piggare hela veckan och idag undrade jag var jag fick all energi ifrån helt plötsligt. Tänkte att tröttheten från medicinen har gått över. Men så fort jag satt mig stilla kändes det som jag dog. Haha. Nu har jag ändå hållt mig vaken tlll kl 00, men det har känts som jag befunnit mig i en dimma. Så nu ska det bli SÅ skönt att sova. God natt!

Ovido - Quiz & Flashcards