maroaccutan

Alla inlägg den 13 mars 2016

Av Anonym - 13 mars 2016 14:28

 

Jag blir så ARG. Skrev precis ett långt inlägg som bara försvann.
Bilden visar hur jag ser ut idag. Tycker jag blir värre och värre för var dag.
Men idag ska jag bara vara hemma utan att träffa någon så kommer inte att sminka mig.

Tror ni sminket påverkar finnarna även om man äter medicinen?


Idag har jag en sån där kropps-värk dag. Konstigt att de bara kommer någon gång då och då. Men bra förstås, så jag slipper ha ont varje dag. Jag orkar inte gå omkring och göra saker, jag orkar inte sitta i soffan och jag orkar inte ligga i sängen. Allt är för obekvämt! Men jag måste ju välja något av alternativen så nu har jag hamnat i sängen framför en serie. Det gör ont i nedre ryggen som om jag hade mensvärk, det gör jätteont i knäna och det liksom strålar upp till höfterna. Ont i huvudet har jag också. Jag har inte gjort något som är speciellt ansträngande fysiskt så det måste ju komma från medicinen? Ska prata med läkaren om det i morgon.


Jag har valt att börja använda namnet isotretinoin istället för roaccutan nu istället ändå. Det är ett svårare namn, men medicinen heter ju faktiskt så idag, haha.


Jag har även fått min första kommentar. TACK för den! Blev så glad att se att åtminstone en person läser bloggen, haha. Det var en tjej som är inne på sin 3:e vecka med isotretinoin och hon undrade om jag läser några fler bra bloggar. Jag googlar "isotretinoin blogg" eller "roaccutan blogg" i stort sett varje kväll. Tyvärr läser jag bara lite och lägger inte namnen på minnet. Men nästa gång jag läser någon extra bra blogg ska jag komma ihåg att tipsa. Hoppas att det går bra för dig med medicinen, att du får fina resultat och minimala biverkningar!

Ovido - Quiz & Flashcards