maroaccutan

Alla inlägg den 19 mars 2016

Av Anonym - 19 mars 2016 22:06

 

Det är dag 50 idag! Det måste vi ju fira. Bara ca 132 dagar kvar om jag ska äta ett halvår, haha. Nej usch vad mycket det lät nu. Men de här 50 dagarna har gått OTROLIGT fort så det får vi hoppas att resterande dagar också gör.


Firar genom att kika på före och efter - bilder igen.

Före-bilderna där uppe är tagna samma dag som jag började ta medicinen. Jag hade inte min värsta period när jag började med tabletterna, men man ser faktiskt ändå lite skillnad.
På efterbilderna där nere ser jag väldigt fet ut i ansiktet, det är en blandning av den feta krämen och lampan som är vinklad rakt mot ansiktet.
Nu är det bara sår kvar av finnarna. Håller tummarna återigen för att detta var de sista finnarna och att jag bara ska bli bättre nu. Jag vet att jag sagt och att man inte ska förvänta sig något. Men hoppet är det sista som lämnar en och det värsta som kan hända är jag är lite glad i onödan och det har ju ingen dött av! Eller hur?


Idag har jag varit väldigt trött, tror jag tog igen det från igår haha. Var ute på en LÅNG promenad förut och sög i mig solljuset så jag har varit väldigt GLAD iallafall. Ont i kroppen fick jag efter promenaden, men inte så farligt.

God natt och kram på er.

Ovido - Quiz & Flashcards