maroaccutan

Alla inlägg den 24 mars 2016

Av Anonym - 24 mars 2016 13:44



 

Heej!
Såhär ser jag ut på armarna idag. Jag har varit slarvig med att smörja in mig och nu är jag rödflammig och jättetorr och har någon torrfläck här och där. Det kliar mycket också och det ör svårt att låta bli! Nog mycket därför jag är så röd.


Jag fick ett hett tips från http://kampenmotfinnarna.blogg.se  :)

Den här krämen:

Jag smorde den på mina läppar under natten och den gjorde faktiskt underverk!
Mina läppar var ju så illa där an att de såklart inte är helt bra, men så otroligt stor skillnad blev det. Så den är ett hett tips! Smorde den även på en sårskorpa jag hade och tyckte det blev bättre också. Kommer använda denn på torrfläckarna med. Vilken dunderkräm :)


Jag såg att jag fått många kommentarer och jag blir så himla glad och peppad. Det värmer verkligen i hjärtat. Tack så mycket! :)
Har helt missat dem. Jag ska ta mig tid att svara på dem senare, men nu ska jag sätta mig och plugga.


Ps: ansiktet känns mycket finare idag, så glad!

Ovido - Quiz & Flashcards