maroaccutan

Direktlänk till inlägg 6 mars 2016

En tyvärr väldigt vanlig tanke

Av Anonym - 6 mars 2016 22:21

 

"jag orkar inte gå ur soffan och till badrummet för att göra mig i ordning och tvätta ansiktet för jag orkar inte se mig själv i spegeln eller känna hur det gör ont i huden när jag tvättar mig"


såhär ser jag ut just nu. Jag vill inte att folk ska må dåligt över sina finnar, men här i min blogg skriver jag om mina känslor omkring det och här kommer de: jag vill skjuta mig själv! För det ni ser på bilderna är mitt eget fel. VARFÖR kan jag inte låta finnarna vara?! Så fort jag får en finne vill jag bara ha bort den, jag gör allt för att det inte ska stå ut en stor finne i min hud, men jag VET ju vad det resulterar i. Stora jävla fula sår som inte går att täcka över och som sedan blir ärr. Jävla fan. Kan det inte bara sluta komma finnar nu?! Snart höjer jag dosen själv... Jag vill verkligen inte gå till skolan i morgon. Det känns ännu värre när man fått höra hur fin man är i hyn att sedan komma tillbaka med de här jävla sår jävlarna. USCH. Trist inlägg jag vet, men nu fick jag ut det iallafall.

 
 
Ingen bild

Lisa K.

24 maj 2016 20:51

Känner igen mig så jävla mycket med det där :-( ända sen jag började använda helt naturliga produkter så har jag slutat få stora finnar (dom som man aldrig kunde sluta poppa). Är så glad för det...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anonym - 25 februari 2018 21:11

  https://www.google.se/search?q=alkohol&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjktO3_8cHZAhUKWCwKHbHHDasQ_AUICigB&biw=1536&bih=710#imgrc=8siEb6FmeOauJM:    Jag kom på att det förra inlägget kanske kom lite appropå ingenting?Jag vet inte ens om...

Av Anonym - 25 februari 2018 19:50

    Igår hade jag första utekvällen sedan jag började äta medicinen. Drack ett glas alkoholfritt vin när vi var ute och åt, nocco på förfesten och festade med loka på krogen. Jag brukar hellre stanna hemma än att gå ut nykter, men just nu undrar...

Av Anonym - 21 februari 2018 10:17

          Heej! Dessa bilder tog jag i måndags när det hade gått exakt 2 veckor av kuren. Även om det inte ser så fint ut så är huden SÅ mycket bättre! Det som syns på bilderna är "bara" de röda märkena som blir kvar efter aknen och jag bruka...

Av Anonym - 16 februari 2018 22:36

Hej igen! Hoppas ni har en bra fredag. I onsdags hade huden verkligen blossat upp - dag 9. (Bilder på detta längre ned) Jag var ledsen hela dagen och funderade verkligen på att ställa in min alla hjärtans dag dejt med min bästa kompis,men gick dit än...

Av Anonym - 13 februari 2018 10:35

Heej! Jag tänkte bara meddela att jag en vecka in på kuren tycks få min uppblossning. Fast jag vet inte säkert, för det är ju så här min hud är annars också. Det kan vara bra en vecka och jätteilla nästa. Har fått en finne som verkligen är svullen oc...

Ovido - Quiz & Flashcards