maroaccutan

Direktlänk till inlägg 10 mars 2016

Roaccutan - dag 41, jävla skit-medicin

Av Anonym - 10 mars 2016 09:31

 


Ja just nu känns det som jag ser värre ut i ansiktet än innan jag började med medicinen. Vad är det som händer? Är det normalt att det blir såhär så långt in i kuren?! Nån som äter sån här medicin som vet? Igår kväll räknade jag till 5 nya finnar som står ut i ansiktet. Sen har jag fått massa små grejer i pannan också. Förstår inte vad jag gör för fel? Har gjort precis likadant med min hud sedan jag började. Tvättar mig med en tvål den clinique som är bra mot akne, som jag sett andra skriva om också som de tycker är bra, sedan smörjer jag in mig med krämen jag fått utskriven från sjukhuset. Ibland använder jag ansiktsvatten också från samma serie som tvålen, när jag inte känner mig för torr.

just nu HATAR jag medicinen. Jag har fortfarande inga HEMSKA biverkningar, men det är fan fortfarande sjukt jobbigt och det känns inte värt det när jag bara får fler finnar! Jag ger upp snart.


Sist jag tränade hade jag ingen smärta någonstans i kroppen utöver det vanliga. Men har inte tränat sedan i måndags pga sjuk träningsvärk i låren så orkar knappt röra mig haha. Idag skulle jag köra ett pass hemma, men DÅ slog det till i ryggen. Efter sit-ups och gjorde det så ont i kroppen att jag ville DÖ. usch. jag SKA träna, så är det bara. Får lida mig igenom det onda.


Läpparna är jag så trött på så jag vill dö också. Jag vill bara ge upp. De gör så ont och är så fula.


Nu ska jag göra mig i ordning och ta prover på sjukhuset inför på måndag. Ska bli spännande med ett återbesök och se vad hon har att säga om detta jävla ansikte.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anonym - 25 februari 2018 21:11

  https://www.google.se/search?q=alkohol&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjktO3_8cHZAhUKWCwKHbHHDasQ_AUICigB&biw=1536&bih=710#imgrc=8siEb6FmeOauJM:    Jag kom på att det förra inlägget kanske kom lite appropå ingenting?Jag vet inte ens om...

Av Anonym - 25 februari 2018 19:50

    Igår hade jag första utekvällen sedan jag började äta medicinen. Drack ett glas alkoholfritt vin när vi var ute och åt, nocco på förfesten och festade med loka på krogen. Jag brukar hellre stanna hemma än att gå ut nykter, men just nu undrar...

Av Anonym - 21 februari 2018 10:17

          Heej! Dessa bilder tog jag i måndags när det hade gått exakt 2 veckor av kuren. Även om det inte ser så fint ut så är huden SÅ mycket bättre! Det som syns på bilderna är "bara" de röda märkena som blir kvar efter aknen och jag bruka...

Av Anonym - 16 februari 2018 22:36

Hej igen! Hoppas ni har en bra fredag. I onsdags hade huden verkligen blossat upp - dag 9. (Bilder på detta längre ned) Jag var ledsen hela dagen och funderade verkligen på att ställa in min alla hjärtans dag dejt med min bästa kompis,men gick dit än...

Av Anonym - 13 februari 2018 10:35

Heej! Jag tänkte bara meddela att jag en vecka in på kuren tycks få min uppblossning. Fast jag vet inte säkert, för det är ju så här min hud är annars också. Det kan vara bra en vecka och jätteilla nästa. Har fått en finne som verkligen är svullen oc...

Ovido - Quiz & Flashcards